بعد از سه روز جستجو برای یافتن «فرهاد خسروی» نوجوان ۱۵ ساله که در ارتفاعات «تته» مفقود شده بود، پیکر وی در محلی به نام «گناو» پیدا شد.

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، این نوجوان اهل روستای «نی» بخش مرکزی «مریوان» است که به همراه «آزاد خسروی» برادر بزرگترش به ارتفاعات «تته» رفته بود و در حین برگشت گرفتار برف و کولاک شدید شده بودند.

پیکر برادر بزرگتر این نوجوان که ۲۴ سال سن داشت و به دلیل سرمای شدید هوا جان خود را از دست داده بود همان روز اول پیدا شد اما به دلیل بارش زیاد برف پیکر برادر کوچکتر مفقود شده بود.

برخی منابع خبری سن فرهاد خسروی را ۱۴ سال اعلام کرده‌اند.

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 7
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۰:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۳۰
    7 0
    کوله بری چه معنایی دارد؟ باز کردن گره هایی که بادست باز می شوند با دندان چرا؟ چرا شرکت های تعاونی مرزنشینان با ظرفیت و مسئولیت محدد ایجاد نمی شود تا خطرات تنهایی به دل کوه و بیراهه زدن رفع شود. ظرفیت یارانه و معافیت این شرکتها را به اندازه معیشت اعضای آن تعریف تعریف کنید تا هم حقی از جامعه بزرگتر یعنی ملت و دولت نماینده ملت ضایع نشود و هم کمکی عاقلانه به مرزنشینان کشورمان شود.
  • راحله IR ۱۳:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۳۰
    1 0
    از نظر من مدتی است که خبرهای درج شده در همشهری آنلاین واقعیت های جامعه را بازگو می کند بدون ملاحظه و دستکاری. هرچند که این وقایع به واقع تلخ هستند اما خوشحالم که می توانم اخبار داخلی را بدون انحراف و بعضا تجزیه و تحلیل های سیاسی از این طریق پیگیری نمایم. با تشکر
  • امیر AU ۲۱:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۳۰
    1 3
    واقعا حیف بچه به این زیبایی بود که بر اثر سهل انگاری اطرافیانش به همراه برادرش از بین رفت .روحش شاد یادش گرامی باد .باید یک راه وبا امکانات برای کولبران درست می نمودند یا یک شغلی نان اور برای بچه های انجا واقعا حیف این بچه هایی است که می خواهند عزت مند زندگی نمایند واقعا بچه های شهر هایاد بگیرند از این بچه هایی که از راه تلاش وکوشش وکار وزحمت می خواهند زندگی نمایند بارک الله به چنین اولاد هایی ،
  • ملیحه IR ۱۵:۵۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۱
    3 1
    خییییییلی ناراحتم....چند روزه فکرم درگیر این کولبرهاست...جان برای نان...خدایا جهان در انتظار عدالت است
  • IR ۰۹:۰۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۲
    3 0
    ما بدهکار اینها هستیم مطمئن باشید آنها را ذر مقابل خود در سرای دیگر خواهیم دید
  • علی IR ۰۱:۳۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۴
    3 0
    خدا رحمتش کن
  • IR ۰۹:۴۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۵
    1 0
    سیستم سرمایه داری حاکم باعث شده ثروت دست یک عده معدود باشد و افرادی از جامعه با به خطر انداختن خودشان امرا معاش کنند اگر دلار تک نرخی شود و سیستم ربا خواری بانکها از بین برود باعث تعادل در جامعه می شود.و سیستم سرمایه داری کمتر می تواند جولان دهد.